Vacature: allround marketeer
Over Traksi
Traksi is een jong en dynamisch verzekeringsbedrijf met een informele sfeer en een hands-on mentaliteit. We willen de dingen net even anders doen. Als pioniers in de verzekeringsmarkt bieden we unieke oplossingen dankzij de nieuwste technologieën. Onze specialiteit? Het verkleinen van risico’s voor bestelauto’s en taxi’s in het verkeer met behulp van telematica en data-intelligentie.
Op ons kantoor in Breda hebben we overleg, delen we ideeën, lachen we met elkaar en kletsen we bij. Maar als je wat meer focus nodig hebt, bestaat er ook de mogelijkheid om vanuit huis te werken.
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Allround Marketeer.
Functieomschrijving
Als Allround Marketeer bij Traksi ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van marketingstrategieën om onze merkbekendheid te vergroten en klantbetrokkenheid te versterken. Je werkt aan diverse marketingactiviteiten, van digitale campagnes tot contentcreatie en evenementenorganisatie.
Taken en verantwoordelijkheden
Als marketeer heb je bij Traksi een cruciale rol om het merk ‘Traksi’ goed te positioneren bij onze partners en toekomstige klanten. Je bewaakt de huisstijl en merkidentiteit in al onze communicatie-uitingen. Je speelt een grote rol in het ontwikkelen en implementeren van marketingstrategieën en – plannen. Andere taken zijn onder meer het:
- Organiseren en coördineren van (online) evenementen en beurzen.
- Beheren en optimaliseren van online marketingcampagnes (SEA, SEO, social media, e-mailmarketing).
- Creëren van content voor diverse kanalen, inclusief blogposts, nieuwsbrieven, social media en website.
- Bewaken van de huisstijl en merkidentiteit in alle communicatie-uitingen.
Wie zoeken wij
We hechten waarde aan zelfsturende teams en verwachten professionaliteit van onze mensen. Fouten maken mag, omdat we vinden dat we daarvan leren. Maar we verwachten van je dat je ze signaleert en oplost. Affiniteit met de verzekeringsbranche is in deze rol bij Traksi een pré.
Je herkent je daarnaast in de volgende functie-eisen:
- Afgeronde opleiding in marketing, communicatie, commerciële economie of een vergelijkbare richting (minimaal Hbo-niveau).
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
- Uitgebreide kennis van en ervaring met online marketingtools (zoals Google Analytics, AdWords, en social mediamanagement tools).
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Wat wij bieden
Naast een prettige en collegiale werkomgeving en een uitdagende functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf bieden wij:
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring.
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur).
- Een gunstige pensioenregeling.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden met opleidingsbudget.
- Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Solliciteren
Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en wil je deel uitmaken van ons team? Stuur dan je CV en motivatiebrief vóór 15 augustus 2024 naar HR@bouy.eu.
Neem voor meer informatie over de procedure contact op met: Nicole Lubeck via 088 – 5772 262. Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Michel van Dam via 06-2212 7922.
Past deze functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in dit plaatje past? Stuur de vacature dan gerust door!
Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.